Ga verder naar de inhoud

Nieuws

Lees hier het laatste nieuws over onze tools en vormingen om de toegankelijkheid van je winkel of horecazaak te verbeteren.

Hoe communiceer ik met klanten met een verstandelijke beperking en neurodiverse ?

Nieuwsbericht van 11 oktober 2022

Communicatietips en tips voor een vlot bezoek aan je winkel van klanten met een verstandelijke beperking en neurodiverse klanten.

Verder lezen

Het Warmste Verhaal van Britt: Een goeie supermarkt is voor mij een supermarkt die vlot toegankelijk is met spraaksoftware

Nieuwsbericht van 29 september 2022
Britt is 37, getrouwd en heeft twee kinderen van 6 en 9 jaar. 5 jaar geleden verloor ze gedeeltelijk haar zicht door een aangeboren…
Verder lezen

Hoe ga ik om met klanten met een motorische handicap?

Nieuwsbericht van 21 september 2022

Ontdek hier communicatietips en tips voor een vlot bezoek aan je zaak van een persoon met een motorische handicap.

Verder lezen

Het Warmste Verhaal van Anke: Winkelen met autismespectrumstoornis: “Ik vermijd de visrayon”

Nieuwsbericht van 21 september 2022
Wandel jij onbezorgd door de visrayon? Ja? Prijs je dan gelukkig. Want dit is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Anke is 26 jaar en houdt…
Verder lezen

Hoe ga ik om met blinde en slechtziende klanten?

Nieuwsbericht van 7 september 2022

Ontdek hier communicatietips en tips voor een vlot bezoek van een blinde of slechtziende klant aan jouw zaak.

Verder lezen

Hoe ga ik om met dove en slechthorende klanten?

Nieuwsbericht van 9 augustus 2022

Lees hier communicatietips en tips voor een vlot bezoek van een doof of slechthorend persoon aan jouw zaak.

Verder lezen