Webinar klantvriendelijk onthaal - Deel 4: Aandachtspunten voor klanten met een auditieve beperking
In dit deel krijg je communicatietips en praktische tips over klantvriendelijk onthaal van personen met een auditieve beperking.
Een webinar over:
Bekijk een toegankelijke versie:
Webinar klantvriendelijk onthaal
Dit webinar maakt deel uit van een groter webinar bestaande uit 5 delen. Hierin leer je hoe jouw winkelpersoneel het best omgaat met mensen met verschillende soorten beperkingen en hoe het vooral niet moet.
- Deel 1: Algemene communicatietips voor een klantvriendelijk onthaal (voor een volledig toegankelijke versie kan je hier terecht vanaf minuut 0)
- Deel 2: Aandachtspunten voor klanten met een motorische beperking (voor een volledig toegankelijke versie kan je hier terecht vanaf minuut 13)
- Deel 3: Aandachtspunten voor klanten met een visuele beperking (voor een volledig toegankelijke versie kan je hier terecht vanaf minuut 32)
- Deel 4: Aandachtspunten voor klanten met een auditieve beperking (voor een volledig toegankelijke versie kan je hier terecht vanaf minuut 54)
- Deel 5: Aandachtspunten voor klanten met een beperking in sociale omgang (voor een volledig toegankelijke versie kan je hier terecht vanaf 1 uur en 13 minuten)
Herbekijk ook andere webinars
Webinar klantvriendelijk onthaal van personen met een beperking
Webinar over diensten en aanbod
Nu kijken
Webinar klantvriendelijk onthaal - Deel 1: Algemene communicatietips voor een klantvriendelijk onthaal
Webinar over diensten en aanbod
Nu kijken
Over onze vormingen
Hou deze pagina in het oog. We bieden geregeld nieuwe vormingen aan.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe vormingen.