Webinar klantvriendelijk onthaal van personen met een beperking - volledige versie
In dit webinar krijg je concrete tips en tricks over klantvriendelijk onthaal van mensen met een beperking.
Hoe kan je iemand in een rolstoel of met een mentale beperking het best begeleiden? Hoe communiceer je met slechthorenden? Wat verwacht een blinde als hij of zij bij je komt eten of winkelen? We richten ons op verschillende types handelszaken, maar ook op verschillende beperkingen.
Webinar klantvriendelijk onthaal van personen met een beperking
Bekijk je liever het webinar in kortere delen?
Het webinar bestaat uit 5 delen. Hierin leer je hoe jouw winkelpersoneel het best omgaat met mensen met verschillende soorten beperkingen en hoe het vooral niet moet.
- Deel 1: Algemene communicatietips voor een klantvriendelijk onthaal
- Deel 2: Aandachtspunten voor klanten met een motorische beperking
- Deel 3: Aandachtspunten voor klanten met een visuele beperking
- Deel 4: Aandachtspunten voor klanten met een auditieve beperking
- Deel 5: Aandachtspunten voor klanten met een beperking in sociale omgang
Herbekijk ook andere webinars
Webinar klantvriendelijk onthaal - Deel 1: Algemene communicatietips voor een klantvriendelijk onthaal
Webinar klantvriendelijk onthaal - Deel 2: Aandachtspunten voor klanten met een motorische beperking
Over onze vormingen
Hou deze pagina in het oog. We bieden geregeld nieuwe vormingen aan.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe vormingen.