Ga verder naar de inhoud

Herbekijk het webinar Klantvriendelijk Onthaal

Hoe ga je om met klanten met een beperking?
Dat antwoord vind je in het webinar Klantvriendelijk Onthaal.

Een dame in een restaurant die communiceert via gebarentaal.
Julie de Bellaign

Vlot omgaan met al je klanten

Naast enkele algemene communicatietips, krijg je in het webinar ook concrete tips om om te gaan met klanten met een motorische, visuele, auditieve beperking en klanten met een beperking in sociale omgang. We laten ook de klanten met een beperking zelf aan het woord over hun ervaringen en tonen je de do’s en don’ts in de omgang met mensen met een beperking.

Webinars op maat

Commerce Cares organiseert regelmatig webinars. Je kan live deelnemen of kijken op een moment dat beter past. Per hoofdstuk of integraal. Met een tolk Vlaamse Gebarentaal of audiobeschrijving. Dus volledig op maat.

Meest recente nieuws van De warmste entree

Zet toegankelijkheid op de kaart en haal 300.000 nieuwe klanten binnen

Nieuwsbericht van 31 mei 2024

Baat jij een restaurant of café uit? En is iedereen bij jou welkom? Ook ouderen, mensen met een beperking of ouders met een kinderwagen? Laat het weten op iedereenoveral.be. Zo weet elke bezoeker wat te verwachten. Is je zaak helemaal top? Dan maak je kans op een gouden medaille!

Verder lezen