Ga verder naar de inhoud

Herbekijk het webinar Klantvriendelijk Onthaal

Hoe ga je om met klanten met een beperking?
Dat antwoord vind je in het webinar Klantvriendelijk Onthaal.

Een dame in een restaurant die communiceert via gebarentaal.
Julie de Bellaign

Vlot omgaan met al je klanten

Naast enkele algemene communicatietips, krijg je in het webinar ook concrete tips om om te gaan met klanten met een motorische, visuele, auditieve beperking en klanten met een beperking in sociale omgang. We laten ook de klanten met een beperking zelf aan het woord over hun ervaringen en tonen je de do’s en don’ts in de omgang met mensen met een beperking.

Webinars op maat

Commerce Cares organiseert regelmatig webinars. Je kan live deelnemen of kijken op een moment dat beter past. Per hoofdstuk of integraal. Met een tolk Vlaamse Gebarentaal of audiobeschrijving. Dus volledig op maat.

Meest recente nieuws van De warmste entree

Aandacht voor toegankelijkheid op event Mercuriusprijs van Comeos

Nieuwsbericht van 27 oktober 2023

Op de uitreiking van de Comeos Mercuriusprijs 2023, een jaarlijks evenement dat innovatie in de handel viert, werd niet alleen innovatie maar ook toegankelijkheid gepromoot. Zo gingen Staatssecretaris van Consumentenbescherming Alexia Bertrand en boegbeeld van De Warmste Entree Kristel Gevaert aan het begin van de prijsuitreiking met elkaar in gesprek over het belang van toegankelijke winkels. Daarnaast konden de aanwezigen gedurende het hele event kennismaken met de aangepaste mode van Zalando dankzij uitgestalde etalagepoppen die aangepaste kledij droegen.

Verder lezen